Skvaller på HÖG nivå om dieten som är het på Östermalm

Standard

Okej, nu måste jag bara tala om vad jag fick höra igår. Det låter helt sjukt, men folk vallfärdar nu… jag har ju mina rötter i nöjesindustrin och nu skall ni höra det senaste…

Det bor tydligen en brasilianska på Östermalm som kokar soppor till A-kändisar med entourage. Jo det är sant. En brasilianska som står och kokar soppa som de betalar 1500:- för i veckan!!! Man går tydligen ner 10 kg på två veckor.

– Vad innehåller den där soppan, frågade jag den som är insatt.

– Det vill jag inte ens veta, svarade den personen.

Herregud, jag vill också stå och koka soppor åt folk som de betalar 1500:- i veckan för. Massa dollares in, ja tack.

Stört, men jag tror tyvärr att det är sant.

10 kg på två veckor, jag undrar verkligen vad det är för skumt i den soppan…

Det här är annars min soppfavorit, the soup nazi från Seinfeld!

Kommentera

