Bröllop, gladiator och ett mellanmål

Standard

Å har varit hemma hos mig, jag försökte göra en intervju om hur det är att jobba som Wallmans-artist, men jag la ner projektet rätt snabbt. Vi hade så otroligt mycket att ta igen. Prata bröllop, möhippa, skvallra och vårt eviga prat om träning och diet. Å vill ha muskler och blev därför tillsagd att gå upp tio kg i vikt för att sedan bygga muskler. Till saken hör att Å haft en pytteliten vältränad kropp, jag blev förvarnad om att hon låg på tio pannor till och visst var det en liten större Å som kom in. Det är så intressant att höra hur hon och PT Lina laborerar med kroppen och träningen. Hon går efter strikt schema.Lina är inte att leka med, hon är urgulliga som person och superhård som PT, tips för den som vill ha någon galet bra. Lynx i Gladiatorerna om ni har koll på det!

Det är väl ändå superhäftigt att man kan leka med kroppen och styra hur man ser ut? å satt och drack sitt mellanmål, massa kolhydrater tydligen och jag satt med min LCHF-fralla, motsatsen, riktigt kul!

I kväll är Sonen och tittar på sin flickvän som dansar, så det innebär ensam under middagen, usch vad trist, jag tycker att det är så trist att laga mat när man är själv, kommer nog svischa till en omelett.

http://www.linaeklund.com

En reaktion på ”Bröllop, gladiator och ett mellanmål

  1. areyanna1

    Cooolt att du känner någon från Gladiatorerna, Bodybuilding är ingen lek dock eller fitness, utan hårt arbete. Tänk om man hadde den diciplinen! Jag får sätta fart om jag ska se ut sådär!! Hihihihi

Kommentera

