Har jag blivit svärmor?

Standard

Sonens flickvän ringde och frågade om han fick sova hos henne… alla metoder fungerar på mamsen… svärmor, herregud, jag som skulle kunna ha bebisar nu… så skum känsla. Var ung när jag fick tonåringen så allt känns så ovant.

Mr Skåne ligger hemma och är förkyld så honom vill jag inte bli smittad av, vi skall ju till Venedig nästa vecka. Sonen hos sin flickvän. Jag. Jag är hemma själv.

– Vad har du ätit i kväll, frågade Mr Skåne.

– Inget, jag är inte hungrig, svarade jag.

Jag har tagit en skiva brieost, så upphetsande blev kvällens meny. Men jag har läst att man inte skall äta om man inte är hungrig. Så jag lägger mig nöjd.

 

Dagens tre positiva:

  • LCHF-frallorna var en hit trots att de är platta, det kommer alla gånger fungera.
  • Sonen är kär, det är väl ändå supergulligt?
  • Det var så härligt att träffa Åsa och drömma sig bort med henne om lite bröllop.

 

Kommentera

