Casting i mitt kök, har du någon som passar in?

Standard

Cattis smaskade gott på mina små delikata LCHF-bitar och drack den varma latten. Vi gick igenom alla passande för reklamfilmen. Har du någon som passar in här i Stockholm? Messa här!!!

Cattis letar efter:
– Man 20-25 år, snygg, cool personlighet och mycket karismatisk. Kanske din pappa eller släkting som är lik dig kan spela dig som äldre?
– Man 50-60 år
Provfilmning sker nästa söndag på Söder.
Cattis ringde och bokade in folk tills nästa söndag. Hon haffar alltid någon från mitt nätverk, lite kul. Mindre kul var den gången då hon bad mig komma till castingen med en bunt ungar plus sonen när han gick i lågstadiet. Den castingen resulterade i att en person fick jobbet, take a wild guess, ME. Hur pinsam var inte den. BARNCASTING och jag drog barn från Täby till provfilmningen och knycker jobbet själv… hahaha…
Kommentera

