LCHF-lunch med lax

Standard

Utit och sprungit på stan, varit på posten och hämtat ut paket från Buzzador och lämnat tonåringen till repetitioner. Och här står jag nu igen med den sabla sprayflaskan, nej det är inte klart ännu, jag trodde det, men spegelramen är fortfarande rosa… jag skall kämpa på tills kvällen så att jag kan dammsuga och våttorka golven, men nu är i alla fall alla fönster i lyan tvättade, så skönt.

Dagens fantastiska LCHF-lunch blev tre skivor gravad lax, ett kokt ägg, gurka och en klick äkta majonnäs från Felix. Jag tröttnar aldrig på lax och ägg, LCHF passar bra för mig och nu håller vi tummarna för vägningen på måndag!

3 reaktioner på ”LCHF-lunch med lax

  1. areyanna1

    Hej! Tack! Ser super gott ut! Jag måste testa lchf med, har aldrig testa det! Men jag har några kilon å gå ned! Jag gillar både ägg å lax=)=) Tell me more=)

Kommentera

