Dagens tre positiva

Standard

Jag längtar efter min Mr Skåne så jag blir tokig. Särbo. Nackdelen är att vi bor mil från varandra, fördelen är att han inte smittar mig när han ligger sjuk.

– Hur mycket har du gått ner, frågade han i dag.

– Hjälp, jag vet inte, den här veckan blir det inga tre kilo, svarade jag snabbt.

Åh jag vill ta det här i den takten det blir, jag kör enligt LCHF, basta. Så nu fick jag helt plötsligt ångest inför vägningen i morgon bitti. Jag tror inte jag har gått ner ett gram. Okej vi får se i morgon. Så då är frågan, powerwalk i morgon bitti or not och i så fall väga mig innan powerwalk eller efter?


Dagens tre positiva:

  • Jag gjorde en helt okej löprunda i Hagaparken, I am happy!
  • Jag har ätit bra i dag, inte tre måltider dock för frukosten blev sen, men jag är absolut inte hungrig.
  • Jag får lite inlägg i bloggen, det gör mig glad och jag kan snickelisnacka med er andra som är på samma väg…

 

Kommentera

