Pressvisning av Maria Åkerberg

Standard

I dag var det presslunch för Maria Åkerberg. Det är makeup-märket som Dermanord tillverkar. Det var riktigt spännande att höra på Marias egna berättelse om hennes väg från hudterapeut till egen tillverkare av 100% helt ekologiska produkter.

Visste ni att de produkter som finns på marknaden och har eco-certifiering endast har kravet på att innehållet skall vara 10% ekologiskt? Det kan man väl ändå kalla för falsk marknadsföring?

Ett glas bubbel höll jag i handen, men drack väl tre klunkar, maten var lätt att hålla sig undan i från. I alla fall nu när jag väl bestämt mig, i annat fall hade jag tagit ett par snittar och definitivt en macaroon…

Otroligt skön konsistens på dera ögonskuggor! Jag gillar inte ögonskuggor som hamnar nere på kinderna efter en timme så den här tror jag stenhårt på.

Och så all mat, fingrarna borta och jag klarade det. Varför då? Jag var smart nog att äta sen frukost innan jag gick då jag var osäker på vad som skulle serveras…

 

En reaktion på ”Pressvisning av Maria Åkerberg

  1. SV: Först stekte vi kycklingen och champinjoner. Sen blandade vi grädde och två ägg som vi hällde över. Krydda med chili och salt lägg sen över squash och längst upp festaost 🙂

    As gott!

Kommentera

