En heldag på stan med LCHF och casting

Standard

Vilket team! Jag, min bästis Cattis som är Fröken Casting och hennes dotter Juni. Det tar tid att streetcasta, vi har gått och handplockat folk för tre reklamfilmer och det kan ta en timme för att få tag på en karaktär, sedan när man langar fram att de skall filmas på Mallis så ler de tills man förklarar att de skall vistas vid en infinitypool i små läckra speedos… ni fattar, om man då inte är supersäker i sin kropp men ändå är helskön karaktär som skulle passa in så kör man säljsnacket…

Vi har haft en kul men intensiv dag.

Jag blev hungrig och vi hade bråttom, Cattis köpte en varsinn cheeseburgare och jag åt min utan bröd, drack en cola light och så körde vi vidare. 

Hamburgaren blev lunchen och det blev dags för att fylla på förrådet då vi blev trötta, Cattis och Juni åt godis och jag tittade på alternativ inne på Ica To Go. Och kallt var det, svinkallt, jag sprang in på Åhléns och pälsade på mig med en cape, otroligt skön, den åker med på flyget i helgen.

Jag hittade snabbt ostar, Babybell och Ramlösa. Nu är jag helt däckad i soffan och skall titta in i kylskåpet för att se vad som kan gå snabbt att laga…

5 reaktioner på ”En heldag på stan med LCHF och casting

    • I know, jag är så stolt och ja jag har ett annorlunda jobb eller flera olika jobb… men jag kan absolut drömma om ett fint kontor med ett fint skrivbord och snygga kontorskläder och proffsiga kollegor på kontor! I dag hjälpte jag bästis med casting så det är väl inte min riktiga profession, eller visst har jag gjort det…

  1. Vilken härlig blogg! Intressant att se hur man ”klarar vardagen” på stan om man går på LCHF, burgare utan bröd- smart!:) Ska bli kul att se vaddet blir för mat i Venedig…

Kommentera

