Dagens tre positiva

Standard

Åhhh det är så mycket kul som händer nu, min älskade bror är i stan, sonen är kär som en klockarkatt, jag har gått ner mer i vikt, jag har fått roliga uppdrag, jag säger adjö till prutt, jag har världens finaste vänner, Mr Skåne är bäst och jag är bara lycklig i det lilla.

Så då river vi av en…

Dagens tre positiva:

  • Avslutade något i dag, en tung sten har lättat från mitt bröst.
  • Broshan är i stan och jag har en ledig dag i morgon som ägnas åt honom och hans Neo.
  • Jag väcktes av att det ringde på dörren, Mr Skåne stod i full mc-mundering och jag trodde jag drömde, började dagen med en supermysig kram.
2 reaktioner på ”Dagens tre positiva

  1. God Morgon Alexandra och tack för titten på min blogg. Jag kommer att titta in här lite då och då 🙂 älskar att läsa om lchf träning, viktminskning och om recept. Ha en skön fredag/Kram ewa

Kommentera

