Snurrigt värre

Standard

O H  M Y  L O R D ! ! !

Om man säger så här, frysen pajjade, maten för 2000:- blev förstörd, sonens vattensäng pajjade, köpte ny säng, räddade vårt golv när det regnade ut flera hundra liter vatten, dagen efter låg jag i koma och nästan ett ryggskott, jag skulle ha en lugn helg…

Jag har inte vägt mig, men står jag still imorgon så skriker jag högt!!!

Idag kom min Amerika-syster till Sverige och jag är trött, slut men väldigt väldigt glad och lycklig. Jag fixade lunch, halloumi på en bädd av ruccola, körsbärstomater och några sparrisa. Supergod LCHF-lunch!

 

My man fixar borren.

Sonens rum blev klart efter vattensängskatastrof, Blocket och Ikea!

 

River av en helgens tre bästa:

  • Allt löser sig, man fixar allt.
  • Min älskade såg för första mig surpuppig, kan ni gissa varför, IKEA, jag är ingen Ikea-tjej eller i alla fall inte en skruvaihopenikeamöbeltjej, trots mitt missnöje så tycker Mr Skåne att jag är SÖT. He is a keeper…
  • Sonen plus flickvän älskar Sonens rum och jag blir kallad för ”grym morsa” på fejjan… I am happy…
13 reaktioner på ”Snurrigt värre

  1. Åh, halloumi och sparris! Mina favoriter!

    Pannkaksmixen är från Nutritech. Och jag köpte mitt från proteinbutiken.se
    Man blandar en skopa av mixen med vatten, och sedan steker man. Jättesmidigt =) Och sjukt gott. Mixen kommer i en stor burk med 1000g i. Och man har mellan 50-100g per smet. Beroende på om det ska vara mellis eller lunch/middag.

  2. Snokistjejen jag såg att du kommenterat smalbloggen att du inte heller mätt dig utan bara gått på vågen, visst blir man frustrerad?! Det är ju i början man ser den stora förändringen… man får väl mäta nu i efterhand 😉
    Mysig blogg!

  3. Åh vilken härlig lunch! Men gud, vilken helg ni haft! Om nu allt detta hände i helgen(?) men otur har ni haft iaf! Etfer regn kommer solsken så nu kanske ni ska köpa en lott, ni kanske vinner?! 🙂 Eller så visar vågen minus! Jag håller tummarna! Ska läsa igenom din blogg en annan gng när jag har mera tid! Kollade mest in för att svara på din kommentar! 🙂
    Jag tycker det ska bli spännande att se resultatet! Jag är lite skeptiskt för sånna här saker men jag ska ge det ett försök! 🙂 Kram

  4. sofiaemne87

    Vilken underbar blogg du har!! Va kul att du hade hittat min med 🙂 jag har också stått still länge, men nu när jag skippar turkisk yoghurt som jag åt typ 2 ggr/dag förr så går det neråt. Sen körde jag en vecka med stenhård konditions träning. Det kickade igång det hela 🙂 kan absolut lägga ut en typisk ”vad jag äter på
    En dag”-inlägg!
    Lycka till!!!

  5. sofiaemne87

    Tack söta du!! Vilken underbar blogg du har!
    Skippa all turkisk yoghurt, dra ner på antalet måltider och kör pw! Det kickade igång det för mig nu… Men nu är man livrädd att det ska sluta gå neråt!
    Lycka till 🙂

  6. Fy vad det lät som en ”icke vilo helg” men skönt att allt ordnade sig tillslut och att du var en grym mamma =) Det värmer kan jag tänka mig. SV: Så ung ja det vet jag inte haha, ja tycker jag med att det blir lite roligare men alla säger till mig att folk vill inte läsa om mig på det ”personliga planet” så därför håller jag mig till ämnet men kanske borde skriva lite om mig. Kram kram

Kommentera

