Sus och dus med LCHF

Standard

Jag var ute och busade igår med mina kollegor och exkollegor och hade superproblem med att blogga via mobilen, kanske var det vinet…

Så gårdagens bilder:

Innan utekvällen så grundade jag med lite lunch från gårdagens rester, korvstroganoff och läsning. I mitt jobb ingår att läsa allt, och då menar jag ALLT som kommer ut. Något av det jag också älskar i mitt jobb då jag är så otroligt nyfiken på allt nytt. Gårdagens samtalsämnen runt lunchen var tv-programmet ”Älskling du har blivit en tjockis” som visades i måndags, jag hade separerat från min fru om jag var gubben som var med i måndagens program, utan att blinka. Att ha en fru som köper slimfit-skjortor när han har mage. Det är som att min kille skulle köpa jeans i storlek 26. Fifan!

Gårdagens rubriker. Vem gör så här…

Den här snubben står i kallingar i gruvan… inte konstigt att det finns oro…

Jag i mitten med mina exkollegor. Älskade finingar.

Vinet flödade, men jag är otroligt lättpåverkad så för mig blev det ett par glas, billig i drift ;)!

Väl hemma så åt jag lite… men det är ändå så märkligt, nu när jag vant av mig vid mycket så äter jag liksom mindre av mörk choklad, hade det varit en Marabou hade jag säkerligen ätit en hel chokladkaka, I am happy… två bitar räckte…

 

2 reaktioner på ”Sus och dus med LCHF

Kommentera

