LCHF v/s GI?

Standard

Herregud vad jag har funderat. Jag trampar, stampar, skuttar och hoppar på samma ställe!!! PLUS att jag inte orkat röra på mig så mycket som jag brukar röra på mig. Jag har känt mig orkeslös och jag köper inte att det är pollen eller att det är att semestern närmar sig, jag är ju Fröken Piggelin, gummibollen, den som promenerar överallt, springer överallt och cyklar överallt. I alla fall när jag har en cykel…

Så i alla fall, jag har tagit ett beslut.

Det blir ett mellanting mellan LCHF och GI, jag måste få i mig något jag kan springa på… jag skall in och undersöka, läsa, för ett är säkert, jag pallar inte med detta sega tempo på viktnedgång… sorry alla LCHF-älskare… jag måste orka röra på mig. ja men ungefär som jag gjorde i fredags när vi hade underbart väder och Mr Skåne övertygade mig om att det var en lätt match att springa runt Flaten… tjena… jag har aldrig varit där men jag är orädd och kastade mig ut… 1 timme och 45 minuter var jag tillbaka helt matt… jag sprang i 1 timme och en kvart…. resten var jag vilse och det är en väldigt retlig story som jag inte drar idag…

Dagens lunch bestod av lite läsning där fantastiskt vackra Jennie Widegren i Bounce frontade, en riktigt härlig tjej är det!

 

Tårtan till höger är tårtan som det bjöds på i fredags, den första lilla frestande bit jag smakat sedan 1 maj och nu är jag tillbaka på spåret igen. Alltså det rätta spåret.

 

Kommentera

