Jag är typ deprimerad

Standard

Min Midsommar på Öland, hejdå. Jag ligger hemma med pannknack, hela huvudet är fyllt av snor, jag nyser så jag får öva mina knipmuskler och jag pratar i telefon med lite jobb. En av mina klienter har intervjuvecka och jag fick höra av chefen att jag låter sexig. Herregud, you should see me, I look like shit. Jag har gjort slut på en toabal och har papper hängandes ut ur näsan. Jag kommer inte utomlands för jag har inga dolares, men vill du skänka mig så mejla mig på min adress! Jag kommer inte få träffa min kärlek på tre veckor för att han är rädd att jag skall smitta honom, han skall iväg och jag väntar på min sommarpresent, en cykel…

Jag känner mig som… Mr Soprano… fet och förvirrad…

Kommentera

