Jag skulle…

Standard

ha varit på Öland…

I fredags kom Mr Skåne över med T och en mycket trevlig midsommarpresent, en cykel! Min blev snodd i höstas så jag har kikat runt efter cykel… Han är underbar!
Nu är jag dock gräsänka i två veckor och har späckat schema med bus på stan. Cykel, bus på stan och gräsänka!!! Wiiiieeeehhh!
Imorgon mina sötnosar börjar jag räkna kalorier igen, LCHF är superbra mot mitt sötsug men jag måååste verkligen ha koll på kalorierna. Det har gått seeegt nu!

Så lite bilder på vad jag, Mr Skåne och hans tjejer ätit. Hamburgaren som ser ledsen ut är inte min…

20120624-235223.jpg

20120624-235318.jpg

Kommentera

