Fitnessfighten och dagens tre positiva

Standard

Innan jag lägger mig så vill jag så gärna köra en..

Dagens tre positiva:

  • Jag pratade med Mr Skåne, han är bortrest med sina raringar och jag behövde verkligen höra hans lena stämma idag.
  • Jag har inte problem med att hålla mig borta från sött, det kanske jag har LCHF att tacka för…
  • Jag fick inviga min lilla bikini och en dagens positiv är lätt att ni slipper se bilder ;), men den är snygg…

 

Sommarens första pocketbok!

Den här solstolen är min hela sommaren…

Kommentera

