Vecka nummer 2

Standard

Hjälp!

En vecka i total koma på jobbet. Första veckan på jobbet efter semestern och jag har fortfarande inte vågat väga mig. Jesus. Fitnessfighten var en omöjlighet under juli månad. Förstår inte riktigt vad jag tänkte på. Men jag har sprungit nästan varannan dag, mellan 5-10 km, det får väl ändå räknas som godkänt. Men nu mina små raringar är det allvar. LCHF funkade för mig rent hungrighetsmässigt och sötmässigt men jag måste räkna kalorier annars rasar det iväg.

Med andra ord, jag lever och min älskade kärlek är vid min sida och vi är sambos/särbos.

Sommaren har varit härlig, jag har sovit, solat och sovit. Jag behövde ledigheten helt brutalt. Så ingen lång roman om det nu utan det kommer dyka upp historier under resans gång. Jag har ju fått använda min hemförsäkring TVÅ gånger vilket jag aldrig gjort. Spännande.

Så dagens tre positiva från soffan i Vasastan:

  • Jag har varit på bio med min bästis dotter idag och hon älskade det, jag älskar barn så det var en win/win.
  • Jag har lagt fram outfit till jobbet, träningskläder för pass imorgon bitti och bett Mr Skåne att väcka mig med pussar så att jag inte dör imorgon bitti. Jag är förberedd för att ta mig från rosé till lite mer fit än sommarslapp.
  • Jag har städat köket, sovrummet, sålt möbel på Blocket och svabbat golven OCH kommit fram till att jag och Mr Skåne lätt skall ha städhjälp när vi blir äldre och har flyttat ihop.

 

Kommentera

