Morning

Standard

Min kille hjälper mig med viktkampen nu för jag är lost in space, berättar mer ikväll raringar, snart blir det taxi till Operakällaren för att jobba probono!
Först en knäckemacka med ett ägg…

20120903-065649.jpg

En reaktion på ”Morning

  1. Jag börjar om idag! Nyttiga liv, försök 5463 startar nämligen idag. Så vi kan också peppa varandra. Du får ge mig en virtuell face-slap om (eller rättare sagt när!) jag boffar chips senare i veckan… Okej?! :-).

    Ha en bra dag!

Kommentera

