Jillian Michaels

Standard

Jag har en söt kollega som stänger in sig i sitt sovrum, ingen får se, hennes man får inte komma in och då sätter hon på tv’n och tränar som man gjorde förr med Jane Fonda. Hon tränar med Jillian Michaels!!! Och vet ni vad?!?!? Hon är SKITSNYGG och fit!!!

Hon har tipsat om 20 minutes workout 30 Day Shred och den gjorde jag idag och jag anar en träningsvärk imorgon… så enkelt, du sätter på tv’n och kör hemma, du behöver inte dra till gymmet om du har för lite tid… Tanken är att man gör denna träning VARJE dag i 30 dagar, I dare you, grejjar du det? Det här kanske är något för Fia Fit!!! You can do it ;)!!!

http://www.youtube.com/watch?v=1Pc-NizMgg8

 

 

6 reaktioner på ”Jillian Michaels

  1. Ha ha men why not liksom?! Men kan man sova medan man gör övningarna? Alltså allvarligt… jag är så trött så jag har aldrig varit med om maken. Fattar ingenting. Jag brukar ju vara helt speedad och köra på för fullt.

    Kommer du köra det här nu? Jag kommer sitta slickad framför skärmen i sådant fall 🙂

  2. sofiaemne87

    Jag körde de passet i början av året när jag började med LcHf och började träna igen. Och jäääävlar mina vader krampade typ efteråt kommer jag ihåg 😀

Kommentera

