Dagens tre positiva

Standard

Ja herregud. Jag har ju varit skruttig i en dag. Imorgon måste jag jobba, mina klienter har ringt under dagen och det är Världens Barn-galan på fredag och nästa vecka är det gala på Wallmans. Jag måste ladda och boosta med c-vitamin så jag pallish!

Så dagens tre positiva:

  • Jag har färgat mina gråa hårstrån så jag ser mer ut som 30 än 40, mycket bra när man jobbar med 23-åringar!
  • Jag har målat mina naglar så jag kan lura folk att jag är frisk tills de hör min whiskeyröst.
  • Jag pallade att göra en lax i ugnen så jag har lunch för två dagar på jobbet.

Tror fasen att jag skall försöka hustla till mig lite vitaminer från Em på jobbet imorgon, vi skall jobba med vitaminer och jag är väl nästan en bloggare man kan räkna med ;)?!?

Nu lägger jag mig i sängen efter att ha sett fantastiska Gunilla Persson och hennes otroligt generösa bäddning för den lilla tjejen Dodden som skulle passa hennes mamma… morgondagens samtalsämne på jobbet, lätt!

 

Kommentera

