Dagens

Standard

I morse åt jag LCHF-knäcke med smör och ost och en kopp te, det var allt jag hann ordna innan jag drog. Jag äter ju frukost på jobbet.  Här trängs vi i köket med knäckemackor, ägg och kaffe.

Dagens lunch blev ugnsstekt lax som jag förberedde igår med sallad och Erik Lallerstedts dressing. Och så dagens läsning, bantningsläsning…

Fråga mig inte om min frisyr idag, såg ut som ett ras med nytvättat FRISSIGT hår, min kära kollega fick veta att hon levde som inte bett mig titta in på damernas för att fixa mig. Jag är sjuk. Men jag kom hem med DVD på Jillian Michaels träning så fort jag är pigg igen kör jag träningen via stora tv:n…

Kommentera

