Skin food och dagens tre positiva

Standard

Skin food från Weleda var något som allra finaste pärlan Fancy Lane tipsade om:

http://fancylane.blogspot.se/

Jag kan säga att ikväll ÄLSKAR Jag Skin food, jag har smörjt min uttorkade lilla näsa efter att jag har snutit mig och min näsa är som bomull :)! Har för mig att hon berättade något om att det är Adéles favorit och att den har vunnit en massa tjusiga priser. Love Weleda tonight!

 

Dagens tre positiva:

  • Jag längtar så jag håller på dö efter Mr Skåne, tårarna nästan trillar, ja i alla fall när han ringer så skall jag säga det, eller kanske gråta lite, det måste ju innebära att jag har hittat rätt.
  • Toarullarna har börjat ta slut efter förkylning, att jag råkade köpa hem en massa Lambi med ordspråk på norska var ett big mistake, sitta och bajsa och läsa norska ordspråk är inte min grej. Hejdå toarullar.
  • Jag fick en riktig sötsugsattack och gick igenom ett samtal med mig själv där jag försökte få ok på att gå ner till affären då jag är förkyld och tycker synd om mig själv, det slutade med två skivor LCHF-knäcke med smör och ost. Shit jag är duktig!

 

2 reaktioner på ”Skin food och dagens tre positiva

Kommentera

