Bakat LCHF-knäcke… igen… jag skall ju bort i helgen…

Standard

Ikväll så är jag hemma efter en workshop på en kommunikationsbyrå. Riktigt kul! Jag fick messat till mig från kontoret att jag fått blommor och en stor chokladkaka i present från en kund… nej det blir ingen choklad för mig, det blir mer huggsexa bland mina kollegor som äter galet mycket choklad!!!

Jag har precis skickat in en plåt LCHF-knäcke i ugnen, jag flyger till Göteborg imorgon för att vara med på en babyshower så vill vara rustad med bröd i helgen. Min fina kompis Anna som skall poppa ut en pojke snart, idag gav jag förslag på namn, Tom, Bill, Max, Charlie, det blev nej på dem så då högg jag till med Nicholas och det verkar som att det skulle kunna vara något som passar ;)!!!

Receptet till knäckebrödet hittar du här:

https://dietandthecity.wordpress.com/2012/10/06/bakat-lchf-knacke/

Anna hittar ni här:

http://www.annalundberg.se/

Så stolt över henne, hon har släppt flera kollektioner med egendesignade skor och nu släpper hon sin första underklädeslinje i egen butik!!! Hon tror att hon kommer lyckas få upp mig på lördag morgon 07:00 för att åka till en plåtning i Borås… jag tror jag hellre dör, är så galet trött!!!

Är det här ok middag? Det är i alla fall LCHF, men shit vad jag är orkeslös ikväll…

 

Kommentera

