Lchf en lördag i Götet

Standard

Till frukost blev det lchf-knäcke med smör och ost, två ägg och en kopp te. Brollan är brandman och hälsan själv så han plockade fram ett proteinpulver direkt från garderoben samtidigt som jag rynkade på näsan.
– Alex, om du blir hungrig på jobbet på dagen så skall du ta det här, grymt, massor av aminosyror och 100% proteiner…

Well, i dont know, får kolla på det när jag kommer hem och har en dator…

Resten av dagen spenderades med shopping och mys, när vi kom hem så vägde jag mig på brollans våg, skulle jag aldrig ha gjort… Jag vägde 2 kg mer än hemma, jag var sjukt skeptisk, vi vägde till slut vikter och det visade sig till slut att våghelvetet vägde fel!!! Längtar till måndag morgon för vägning med min våg!!!

Idag åt jag kycklingsallad och fikade på en Pepsi Max, eller en halv när de andra åt godsaker. Advantage Alex:)!

20121020-172943.jpg

20121020-172923.jpg

20121020-172935.jpg

20121020-172955.jpg

5 reaktioner på ”Lchf en lördag i Götet

Kommentera

