Kvällens tre positiva

Standard

En kväll utan Mr Skåne och utan Sonen. En kväll framför bönder och Carina Berg och assnygga Henrik Lundqvist.

Och en kväll med fundering över om jag skall flasha min vikt. En kväll där jag funderar på om jag skall ut och springa i mörkret imorgon… det är så mörkt, det är så kallt…

Dagens tre positiva:

  • Helt klart vågen! Jag älskar min våg lika mycket som jag hatar brollans våg som nästan gav mig hjärtstillestånd.
  • Mina fina kollegor som peppar och är sådana fina godingar. All kärlek till dem.
  • Dagens mess från bonusdottern som fått någon gaybloggare som follower på sin Instagram, jag är hel fascinerad av hur glad man kan bli över att få en gaybloggare som follower… vet att han är känd bloggare, men ändå så himla gulligt!!!

Shit.

Kommer jag klara att ta mig ut imorgon? Eller skall jag kanske göra så att jag tar några meter per dag, typ imorgon runt kvarteret och sedan runt två kvarter osv… hmm mycket bra idé….

 

Natti natti!

3 reaktioner på ”Kvällens tre positiva

Kommentera

