Dagens tre positiva :)

Standard

Åhhhh vilken helt underbar helg!!! Den har känts så lååång. Fredag, after work med min älskade och mina fina vänner inne i MOOD-gallerian för att sedan gå hem och äta mysmiddag. Lördag Dalarö och Smådalarögård med mys och fantastisk femrätters, idag söndag, med promenad på stan, bad i jacuzzi och mys framför tv:n. YIPPIII!!! En riktigt perfekt helg!!!
Det rycker i min löpartarm nu när det är så soligt!!! Skall jag våga mig på löpning i kylan, vet att det skulle ge mig bränn bränn av fettet ;)!!!

Dagens tre positiva:

  • ÄNTLIGEN har jag haft en HEL helg där jag njutit av ledighet och lugn.
  • Jag känner träningssuget komma tillbaka, jag har varit så sjuuukt osugen av flera olika anledningar.
  • Sonen har höstlov och idag såg han avslappnad ut.

 

Kommentera

