Den romantiska weekenden är över

Standard

Har varit på Smådalarögård och myst med min prins och ätit… herregud så duktig jag har varit, hållit mig borta från kolisar och socker.

 

Gårdagens lunch blev en korv utan bröd och med räksallad, Mr Skåne tittade skeptiskt samtidigt som han åt en hamburgertallrik i grillen med utsikt över vattnet.

 

 

Ett glas rött vin på det! Kvällens middag, fem rätters-middagen har jag inga bilder på, men trust me, den var helt fantastisk!!!

Frukosten imorse gick i LCHF-tecken.

– Äter du LCHF fast ligth, frågade Mr Skåne idag.

– Eh ja, svarade jag.

 

2 reaktioner på ”Den romantiska weekenden är över

  1. Glöm inte fettet… det är fettet som balanserar dina hormoner, får dig att tappa i vikt och ger dig energi… det går att ”ta bort” fett från ”lchf” ett tag men sedan kommer en STOR energidipp som du tyvärr kommer ha svårt att ta dig ur. Att inte få energi från vare sig kolhydrater eller fett sliter enormt på kroppen!

Kommentera

