Jag skall aldrig mer dricka… typ så…

Standard

Herregud!!!

Jag dör!!!

Jag skall så inte dricka mer i hela mitt liv.

Jag har gått ner 2kg och det är så inte värt det. Jesus. Ge mig styrka. På riktigt.

Jag cyklade iväg till en tidigare arbetskompis som bor i krokarna, jag hade med mig fina blommor och var med på en tjusig present, men vad hände sedan….

 

Tydligen hade jag kul…

Det är mer än vad man kan säga om denna natt… den var inte kul. För att inte gå in på detlajer så har jag tvättat mitt duschdraperi, mina sängkläder, håret, skrubbat som en idiot, men hur mogen är jag på en skala.

Jag tog ett ägg, lite cremefraiche med lite rom innan jag skulle dricka för kvällen. Det blev bara vin, hallå BARA vin… never drinking again, jag kunde inte äta något drä, de hade chips, potatissallad och så hade de äckliga chorizos, jag äter aldrig mer en chorizo, for real…

Så idag har jag njutit till bacon, juice från Paulun och cola zero.

 

Nu är jag typ back. Att jag skall gå på bikramyoga imorgon känns väldigt avlägset om man säger så…

6 reaktioner på ”Jag skall aldrig mer dricka… typ så…

Kommentera

