Måste ta reda på min blodgrupp

Standard

Helt sjukt, men jag har verkligen ingen koll på vad jag har för blodgrupp, har ni det?!? Borde stå i min gamla journal från BB va? Jag som beställde en bok på nätet idag, Gå ner i vikt med LCHF, skriven av Ulrika Davidsson.

Här kan du provläsa boken:

http://www.provlas.se/ga-ner-i-vikt-med-lchf/

Så när jag går in och provläser så är det i princip kört för mig och LCHF om jag inte har rätt blodgrupp!!! Läs här!!!

http://6kilo6veckor.se/cassandra-och-lina

Nä nu blir jag helt stressad, vad fasen har jag för blodgrupp… står det på den där brickan man skall ha på sig om det blir krig? Letar NU!!!

 

4 reaktioner på ”Måste ta reda på min blodgrupp

  1. Oj, intressant! Jag har för mig att jag är 0.. jag frågar varje gång jag är och lämnar blod men jag glömmer av det lika snabbt. Hoppas Du är rätt blodgrupp! 😛

  2. Men gud jag har inte en susning…. och i BB-journalen står det att jag förlorade en liter blod men inget om blodgrupp…. Hm…

    PS. Det var min syrra som köpte alla lotter. Vi är tajta. Hon vet att jag delar med henne om jag vinner. DS.

Kommentera

