Måla naglarna som Fröken Sverige

Standard

Jag vet inte om jag redan har skrivit det här, jag berättar för alla mina väninnor om det enda och det bästa sättet att måla naglarna. Det är en vacker föredetta Fröken Sverige som delat med sig av sina kunskaper, jag lovar er, vi tjejer satt tyst och lyssnade andäktigt för vem vill inte ha likadana naglar som föredetta Fröken Sverige ;).
Så här:

Först målar du på Depends ridgefiller, helt suverän och den skyddar dina naglar för mörka nagellack. Finns på Kicks ;)!

 

Sedan på med nagellack, idag använde jag en mörk färg från Maybelline NY-serien som jag brukar hitta på Åhléns. Bra nagellack till suveräna priser. Jag är så torsk på alla nagellack!

 

Och sedan miraklet. Mavalas Minute Quick Finish, köp inte Mavalas nagellack, de sabbar dina naglar, men detta gör underverk, dina naglar är snygga i fem dagar, sedan är det dags för ny färg ;)!

 

Här är jag och min älskade Ms Fashion förra sommaren den kvällen vi tjejer lyssnade och firade FS födelsedag, jag är som vanligt glad efter två glas bubbel….

 

Jag är känd för att ta suddiga bilder med bubbel i kroppen, men nu är det VITA veckor!!!

2 reaktioner på ”Måla naglarna som Fröken Sverige

  1. Vilken härlig Bild! Jag målar så fuuult så det här var bra tips… men det viktigaste… när man väl orkat måla…hur orkar man ta bort det när det börjar flaga ;-). Jag väntar liksom way tooooo länge om man sääger så!

Kommentera

