Söndagsmood

Standard

En riktig myshelg ute på landet i Nacka hos Mr Skåne. Lite tidiga morgnar, men ändå härligt att komma upp och ligga i soffan under täcket framför brasan. Och nu. Inne i stan. Jag kom med hela packningen, skulle öppna min dörr när grannen David kom ut och undrade om vi körde rollspel på helgerna då jag hade så mycket packning. Hahaha, han är galen.

Ikväll blir det ny färg för veckans naglar och förberedelser inför en vecka med lite tunga saker och mycket roligt. Jag ställde mig på vågen, jag får ställa mig imorgon bitti, men jag tror jag droppat ett kilo till, återkommer imorgon efter löprundan.

En reaktion på ”Söndagsmood

Kommentera

