Söndagsmys

Standard

Nu skall ni höra, nu är det andra bullar på gång. Jag kan inte berätta så mycket mer än att jag är… hmm… testperson kan vi kalla det…

Från 1 januari är jag med i ett stort projekt, så otroligt spännande och jag kommer att följa direktiven jag får minst sagt slaviskt. Jag är pirrig men otroligt glad!!!

Så med andra ord, följ min resa ;)!

Igår var Mr Skåne hemma och vi drack fin champagne som jag fått från Operakällaren, vi liksom firade lite, åt räkor med aioli, Mr Skåne med rostat bröd, inte jag, och till huvudrätt en halv gratinerad hummer. Jag glömde fota hela festmåltiden och min fina dukning för jag tappade fattningen helt när min kärlek hade med sig så otroligt fina örhängen till mig.

20121209-175746.jpg

Jag älskar dem. Och ja, jag älskar honom.

20121209-175756.jpg

Sonen vaknade kvart i två idag för att äta adventsfrukost, inget fel på risgrynsgröt och lite gitarrspel på ackegura från rocksonen.

20121209-175806.jpg

5 reaktioner på ”Söndagsmys

Kommentera

