Min PT

Standard

På måndag träffar jag min PT, så spännande och pirrigt. Äntligen igång på riktigt. Jag har haft några riktigt sköna PT-människor under mitt liv.

Mats, underbara Mats som idag driver Svarta Lådan och sedan Micke som bloggar här och slutligen PT-Maria. Nu kan man säga att jag skall vara med om ett experiment med målet där jag skall komma tillbaka till gamla träningsAlex fast lättare. Nu är jag så oootroligt L O S T och som en räddande ängel har jag plötsligt ett helt team bakom mig och den 1 februari drar allt igång. Jag är pepp, pepp, pepp!!!

20130116-205441.jpg

Bilden föreställer någon som inte kan agera, jag, under en provfilmning med Fröken Casting, min bästis Cattis! Ungefär så här känner jag mig i djungeln av alla dieter…

 

4 reaktioner på ”Min PT

Kommentera

