Kvällens tre positiva! – Har du en våg hemma?

Standard

Jo Jarkko min coach ringde.

– Har du en väg hemma?

– Har du ett måttband hemma?

– Har du läst min bok?

– Har du några frågor?

– Du får inte dricka vin i februari, jag kan sympatisera, min fru är gravid….

– Kan vi ses nästa vecka och träna ihop kl 17.00, jag har tid till 21.00… där frös jag till is….

Så min helg kommer bestå av bokläsning, förberedelser och inställning.

Kvällens tre positiva:

– Min coach har mer energi än vad jag har och det brukar oftast vara svårt.

– Projektet startar väldigt snart och jag känner mig förväntansfull!

– Jag kommer att få reda på min fettprocent?!? Jag har ångest redan, skall sitta i ett jädra bodpodägg i Bromma, panik, men det är väl positivt. Nu får vi svart på vitt hur äckligt dåligt jag mår inuti min dallriga kropp…

 

Godnatt!

 

 

En reaktion på ”Kvällens tre positiva! – Har du en våg hemma?

Kommentera

