Jag trappar ner…

Standard

Min känsla är att jag trappar ned… Med allt… Dagens frukost blev hårt bröd med mosad avokado, inspirationen var helt klart Ica-Stig, lunchen rester med kyckling och grönsaker. Resultat, min kollega Julia kallar mig för PT-Alex…

20130129-133641.jpg

20130129-133651.jpg

20130129-133709.jpg

20130129-133700.jpg

5 reaktioner på ”Jag trappar ner…

  1. Ha ha Vilken härlig bild på stig. =) jag älskar dom reklamerna…. det är nästan som en TV-serie som gått i flera år. =)
    Min resa i Indien har verkligen varit ett underbart äventyr och skulle göra allt en gång till, skulle inte tveka en sekund. Får se om nästa resa bär av dit igen! =) Har du någon resa planerad?

Kommentera

