Gårdagens mys på East

Standard

Jag har varit hemma idag, blev sjuk efter gårdagens kväll. Vet inte om det var vinet, tror inte det var fantastiska Easts mat. Bara risig.

20130130-192026.jpg

 

Dinerade med min härliga Sophia som jag lärde känna för 2 1/2 år sedan, vi har en fin story ihop och vi är varandras bollplank i livet. Hon är av det yngre gardet och det var första gången som jag drack vin med henne. Supermyyys, men ack sådan huvudvärk och magont jag fick…

En reaktion på ”Gårdagens mys på East

  1. Hej!

    Vad man ska väga för att rida en häst är olika beroende på typen av häst och hur grov dom är. Ett halvblod kan väl bära runt 100 kg om den är välbalanserad, rätt musklad osv. Sen finns tunnare halvblod som bara klarar 60 kg. Större hästar som Ardenner och nordsvensk osv klarar ju helt klart mer.

    Nä, jag tror inte det är svårt att börja rida då. Det är väl som allt annat. Alla har vi vart nybörjare någon gång liksom.

Kommentera

