Första genomgång på Sportlife i Hammarby Sjöstad

Standard

Oj vilket gäng som satt och väntade på mig, Jarkko min coach och PT, Björn som är en fitnesslegend i Sverige, Åsa och Marie. Hela teamet bakom projektet som fortfarande är hemligt. Vad som inte är hemligt är att jag skall komma i form!

Här är jag med Jarkko, så himla bra mage på honom. Glad, positiv, peppande och kunnig!!! Kan inte bli bättre!

Jarkko Kortelainen.jpg

 

Vi gick igenom alla rörelser som jag skall köra under första veckan, det kommer bli bra och jag tror precis som någon av er läsare tidigare kommenterade, jag skall inte tänka så himla mycket, jag skall bara göra ;)…

Jag kommer att gå på ett program som heter Eezy-walking. Testing testing! Det snurrade i huvudet av alla nya övningar…

Fitnessfighten.jpg

Worldofshape.jpg

 

 

Jag är stel och orörlig, jag skall hålla in magen, vara stolt och rak i kroppen. Hållningen och åter igen hållningen!

Jag kommer att till en början promenera en timme per dag och sedan göra styrka hemma i tio minuter, TIO MINUTER, skall jag alltså bli stark av detta? Statisk styrketräning, 6 övningar per dag och 90 sekunder per övning. Don’t ask me, men det skall fungera och du, det är VARJE dag…

 

20130131-193443.jpg

 

Den här kroppen behövs skakas igång, Jarkko sa att jag kommer bli superstark i magen. Hehehe.

Vad tycker ni, skall jag lägga ut alla mina siffror, kilon, fettprocent? Björn tjatade om att jag skall BLOTTA mig själv, dela med mig mer… jag fokuserade på att andas medan han fortsatte…

Jesus.

Nu skall jag förbereda mig inför morgondagen.

Kommentera

