Kvällens tre positiva

Standard

20130203-192112.jpg

 

  • Dagens powerwalk var underbar trots att alla Stockholmare helt plötsligt skall gå runt Kungsholmen… det är så trångt så det är larvigt!

20130203-192122.jpg

  • Jag kom ihåg att ta mina mått, herregud inga kommentarer på det, men jag kom i alla fall ihåg!!!

20130203-192054.jpg

 

  • Jag njöt av min middag med fullkornsbulgur, wok och lövbiff. Har precis idag fått efter en kort sekunds panik att kött är okej så länge det är mindre än 10% fett i köttet.
Kommentera

