Ashungrig!!!

Standard

En hel kväll med champagne, vin, snittar och choklad. Jag klarade mig så fint. Mineralvatten. Men när jag kom hem var jag ASHUNGRIG!!!

Jag gick ner i affären och handlade lättkesella, tog 1 1/2dl med hackat äpple och en massa kanel, jag älskar kanel.

Tadaaa. Nöjd och belåten och jag har fasen klarat hela dagen. Nu måste jag sova för jag skall upp och promenera och sedan göra mina övningar.

Jag behöver få koll på övningarna, för nu när det snurrar runt och de nya övningarna har kommit till så blir det svårare.

Skall läsa på ordentligt och som tur är träffar jag Jarkko på fredag.

20130205-225625.jpg

 

20130205-225616.jpg

3 reaktioner på ”Ashungrig!!!

Kommentera

