Fan jag vägde mig…

Standard

Jag skulle ju inte väga mig. Jag får panik när vågen inte rör sig. Jag har promenerat i ruskig takt till och från jobbet och sedan gjort övningarna hemma. Ja, Jarkko sa att jag kunde promenera fram och tillbaka men jag anar att det inte kommer funka på mig. Idag har varit en pruttdag, jag var hos tandläkaren och blev 1300:- fattigare och skall tillbaka. Det är aldrig roligt, jag är deras jobbigaste patient alla kategorier. Är så rädd och tar alltid lugnande innan det skall borras och har haft två olyckor och slagit ut halva käften så usch och fy. Skulle man i alla fall inte kunna få bonus hos tandläkaren. Ja men tänk dig själv, du betalar typ 5000:- och varsågod, här är dett litet presentkort på en handväska hos Marc by Marc Jacobs.

Men förstår ni vad poppis man skulle bli som tandläkare?!?!?

Det snöade i Stockholm idag.

20130206-221106.jpg

En frukost blev det idag med. Tror att detta dock är för lite…

20130206-220543.jpg

Kommentera

