Skall du gå ner typ 10-15 kilo…

Standard

Jo jag tackar. Grannen kom flåsande i trappen från gymmet och vi blev ståendes pratandes om vikt och jag visade honom boken om Fitnessfighten och alla fotografier av alla som lyckats.

Vad skall du gå ner, frågade han. Tio, femton kilo?

Eh nej, try 30!

Nåväl. Ikväll har jag ordnat med matlådor och det är inte klokt, jag måste ha ätit det dubbla eller tredubbla innan.

Kolla här!

20130206-221049.jpg

 

Vi äter för mycket. Ja men jag tänker på pastasalladerna som finns i butikerna, de är ju tre gånger så stora. Det jag hällde upp i min LILLA matlåda… det är så tomt och ändå så blir jag mätt!!!

Matvågen är min bästa vän.

Kvällen avslutades med lättkesella, äpple och kanel. Mumma.

 

5 reaktioner på ”Skall du gå ner typ 10-15 kilo…

Kommentera

