Lyxlunch på Foam

Standard

Idag fick vi panik på jobbet och smet ut på lyxlunch. 130 kronor för en räksallad!!! Det är nästan ett rån, en kaffe för 37 kronor på det och det ÄR ett rån!!! Händer bara på Östermalm.

20130207-222051.jpg

 

Kolla salladen, fatta vilken schysst sallad man kan laga hemma för 130 kronor…

Och efter jobbet mötte jag upp Kat för Resumébaren på Sturecompagniet, vi kom sent, jag stod och sippade på en mineralvatten. Efter det till EAT på MOOD Stockholm och EAT.

Mineralvatten igen. Eller bubbelvatten, det är inget mineralvatten utan jag kör med bubbelvatten vilket är bättre. Jag får inte dricka för mycket mineralvatten. Enbart 5 dl per dag.

20130207-222015.jpg

 

Jag fattar varför jag är rund. Yänk dig de här bilderna men med vin i glaset PLUS fetare mat och naturligtvis något sött efter maten. Där har vi det!!!

Jag åt tre ångade jumboräkor och en sallad med tonfisk. Små rätter, men räcker perfekt med två rätter!!!

20130207-222042.jpg

 

Och en liten väninna på det ;)!

20130207-222034.jpg

Kommentera

