Huvudvärk och jag behöver vila…

Standard

Jag blir hemma idag, igår hade jag feber och huvudvärk, idag har jag bara huvudvärk. Så tråkigt, vi var bjudna på ett firande av ett bomullsbröllop. Men just det ja, kommer jag på nu, jag var så sjuk och förkyld på det bröllopet, EXAKT samma dag… ett år sedan denna bild togs!

20130209-120257.jpg

Så igår såg ni alla godsaker, vet ni vad, jag får inte äta Läkerol, jag har svalt en Läkerol….

20130209-120600.jpg

 

Och jag som trycker sådana här vanligtvis… bye bye Läkerol Seasalt…

20130209-120551.jpg

Kommentera

