Dagens mat

Standard

Min frukost såg ut som vanligt, te, naturell lättyogurt, osockrad müsli, knäckebröd med rökt skinka. Men titta vad som låg och vinkade åt mig i Mannens kylskåp, han köpte Kalles för min skull istället Svennes och nu ligger Kalles och ser så ensam ut, mmm Kalles med ägg på en rostad smörgås, det var det som byggde min kropp…

20130210-182143.jpg

 

Under eftermiddagen blev det kvarg, kanel, äpple och en film.

Och när jag kom hem till Sonen så gjorde jag en tacotallrik till honom och en helt egen till mig. Nötfärs, ris, sallad, tomater och guacemole på en halv avokade med kvarg. Jag spridde ut riskorna så det skulle se mer ut ;)!

Supergott!!!

 

20130210-182134.jpg

Kommentera

