Finest Blog Awards ikväll!

Standard

Så var jag då på detta event, ett riktigt studiebesök. Aldrig har jag sett så många söta paljettklänningar i kombination med löshår, lösnaglar, silikon och fillers på samma ställe.

Jesus.

Och då snackar vi gone bad.

Jag stirrade och Ms Fashion viskade i mitt öra att hon kände sig ful.

Eh, vi är snyggast svarade jag självsäkert.

Är detta fusk?

20130213-215601.jpg

 

Någon klinik där man kan bli av med celluliterna!!! JA TACK! Ägarinnan vill ha kontakt!

20130213-215552.jpg

 

Fråga mig inte, men den här tjejen var supersöt, pälsmössa på sig och en fickplunta för att kunna fylla på med alkohol. Åh jag känner att jag är så långt borta från festande när jag dricker vatten och det känns faktiskt jättebra!

20130213-215535.jpg

 

Jag med Ramlösa och Ms Fashion med drinkidrinki. Men kolla min arm, jag tycker INTE om min underarm, jag har till och med mått på den. Vad hände?

Jag stannade kvar till årets hälsoblogg blev korad, PT Fia! Supersöt!

 

20130213-215525.jpg

 

Nu skall jag styrketräna och bli klok på den där övningen med pinnen! Fattar INTE hur jag skall få runt den!!!

3 reaktioner på ”Finest Blog Awards ikväll!

Kommentera

