Fika – ångest – fika

Standard

Vilka diskussioner.

Äter man en halv croissant eller en hel? Äter man en halv om den är med choklad och en hel om det är utan? Om man äter en chokladboll, äter man då en croissant då OCKSÅ?

Jag hävdade att hade jag inte tänkt på min kost så hade jag lätt ätit en hel croissant, min syster, hennes man och Mr Skåne hävdade att man inte kan äta så mycket… ehhh…

Jag tänker på mitt beteende, hur jag äter och hur jag ätit. Men VARFÖR finns det hela croissants om tanken är att man skall äta en halv? Eller är det så att allt har blivit större???

20130216-161033.jpg

 

20130216-161015.jpg

Jag mixade 1 dl lättkesella med sex jordgubbar och en halv banan. Supergott!!!

20130216-161023.jpg

 

20130216-161006.jpg

 

Det är ju trots allt av en anledning som jag blivit modell större, jag äter mer än man bör. OCH jag äter fel.

Kommentera

