Fettodejt!

Standard

Jag har en fettodejt!

På riktigt! Med Hanna!

När jag skulle gå stenhårt på LCHF så gick det åt skogen för mig men väldigt bra för en annan tjej. Hanna. Jag har aldrig träffat henne men hon har rasat i vikt och hon tränar som en skogstokig. Så kul :)!

Vi har i alla fall bestämt att när vi nått våra målvikter så skall vi ses som smala. Vi har aldrig träffats innan men har gemensamma bekanta.

Så vi vill alltså ha en fettodejt och ses på Grand Hotel i snygga klänningar, sitta och sippa på champagne sådär lite nonchalant.

Jag ser mig som Kim och Hanna som Khloe, men jag vet inte, hon kanske är lika kort som jag, har bara fått för mig att hon är längre. Men vi är mörkhåriga båda två ;)!

kim-khloe-australia-awards-post

3 reaktioner på ”Fettodejt!

Kommentera

