Underbar och lugn dag!

Standard

I morse gick jag ner till affären för att köpa alla tidningar, en helg varannan månad har jag pressbevakningstjänst och tittar igenom allt som skrivs i dagspress. I morse var också en kund jag jobbar med i TV4 Nyhetsmorgon så det var multitasking på hög nivå.

presstjänst.jpg

 

Dagens rubriker som mina ögon dras till direkt!!!

20130223-155822.jpg

Jag gjorde i ordning en lyxig frukost med naturell lättyogurt, osockrad müsli och färska jordgubbar. Sedan var det bara att skanna av alla medier.

20130223-155801.jpg

Min fina kompis Fredrik bodde på Grand och jag missade lite medvetet frukosten så vi tog en långpromenad, jag har fått min motionsdos idag, gick i rask takt i 30 minuter till Grand och sedan var vi ute i 2 timmar på Djurgården för att landa på Riche. Salladen såg inte så nyttig ut så jag tog en omelett med sallad och valde att äta halva omeletten…

Jag går ju på detta program OCH jag äter ute då och då. Så mina val är medvetna, EXTREMT medvetna. Ramlösa till det, livets vatten.

Inga bilder från promenaden eller lunchen, jag behövde bara få vara med min vän och det var bara så skönt. Min bästis Cattis tittade förbi på Riche och jag hälsade på ett par vänner där, valde sedan att åka tunnelbanan och träffade på en vän på perrongen… jag kände bara att jag var hemma, Stockholm är min stad och det här är första gången på länge som jag är hemma i stan på länge, det ger mig energi…

 

 

En reaktion på ”Underbar och lugn dag!

Kommentera

