Jag är en riktig såstant!!! Älskar kvarg!

Standard

Vilken myyysig dag. Jag har varit och powerwalkat med Mr Skåne och min bonusdotter i Nacka. SOOOL!!! Jag har solskador på min hud sedan tidigare och jag förstår varför, jag avgudar solen. Kallt men ändå inte. Jag hade mina fodrade löpartights, handskar från CRAFT och underställströja plus min dunjacka. Det var på gränsen för varmt, eller precis. Sedan mina löparskor från Salomon med broddar! Ni MÅSTE skaffa broddar, det är helt perfekt, jag behöver aldrig oroa mig för att halka när jag promenerar.

20130224-165348.jpg

 

Väl hemma så gjorde jag snabbt i ordning bulgur, smart tips är att alltid ha färdigkokt bulgur i kylen, blir så mycket enklare när man skall fixa till snabb mat. Till det tog jag två skivor rostbiff, tomater, sallad och lök. Och ja just det, min älskade kvarg. Kvarg med grillkrydda och lite salt. Viktigt att läsa på kryddburkarna för i vissa mixer finns socker!!!

20130224-165316.jpg

3 reaktioner på ”Jag är en riktig såstant!!! Älskar kvarg!

Kommentera

