Salmalax, mat för själen!

Standard

Resten av familjen köpte sushi, jag köpte salmalax som man kan tycka är dyrt. Faktum är att en bit som räcker till mig för middag och lunch imorgon kostade 85:- så inte hela världen någon gång då och då. En sushi kostar lika mycket.

Jag gjorde små bitar av salmalaxen, blandade den med fräsch sallad, röd lök, wasabi som jag norpade från bonusdottern, bulgur och kvarg med citron.

M U M M A

Nyttig lax som inte är rökt, stek eller fixad, bara ren lax. Kallas det för clean eating?!?

20130225-205452.jpg

 

20130225-205505.jpg

 

Handlar den här bloggen bara om mat ;)?!?! Det är för att jag ääälskar mat. OCH för att jag bara eezywalkar och tränar min lilla styrka hemma, men vet ni vad, från 1 mars så är det jag som släpar min lilla runda kropp till gymmet, JAG LÄÄÄNGTAR!!!

Kommentera

