En sallad, tack! En sallad och två bröd och en kanelbulle?

Standard

Jag gör oftast min lunch hemma, tar med mig rester och har kontroll över maten. Idag valde jag att köpa en fräsch räksallad på Thelins inne i Fältöversten.

En nyttig sallad slutade med en nyttig sallad, ett valnötsbröd, en minibaguette och en kanelbulle. Undrar om hon förstår hur glad jag hade blivit över ett äpple… eller undrar om Thelins förstår…

Alla äter inte bullar… men det gör min kära kollega Emelie som behövde något sött efter maten, observera behövde ;)!

20130301-131025.jpg

Kommentera

